12 czerwca 2013

Rozdziały

Rozdział trzeci: Krok do przodu, krok do tyłu
Rozdział czwarty: Odmowa
Rozdział piąty: Niespodzianka 
Rozdział szósty: Powrót do przeszłości
Rozdział siódmy: Upragniony dzień
Rozdział ósmy: Mieszane uczucia
Rozdział dziewiąty: Ostatnie słowo
Rozdział dziesiąty: Tajemniczy Charlie 
Rozdział jedenasty: Jak dawniej 
Rozdział dwunasty: Atak 
Rozdział trzynasty: Żarty żartami 
Rozdział czternasty: "Jeśli będziesz cały czas ze mną..." 
Rozdział piętnasty: TRA-DYC-JA! część 1 
Rozdział szesnasty: TRA-DYC-JA! część 2
Rozdział siedemnasty: Gorączka sobotniej nocy
Rozdział osiemnasty: Kolejna kwestia do rozwiązania 
Rozdział dziewiętnasty: Świąteczny zawrót głowy 
Rozdział dwudziesty: Przewrażliwiona 
Rozdział dwudziesty pierwszy: Reakcja 
Rozdział dwudziesty drugi: Herbatka i całuski 
Rozdział dwudziest trzeci: Pseudointeligenci 
Rozdział dwudziesty czwarty: Moi przyjaciele
Rozdział dwudziesty piąty: Teraz już wiem  
Rozdział dwudziesty szósty: Coś niewytłumaczalnego II 
Rozdział dwudziesty siódmy: Cyrk
Rozdział dwudziesty ósmy: Weź się w garść!
Rozdział dwudziesty dziewiąty: Urodziny Minnie

4 komentarze:

  1. nareszcie coś na poziomie o 1d ;o <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :* Piszę tu bo nie mam jak sie inaczej z Tobą skontaktować. Czytałaś moje opowiadanie o Harrym " Year to forget and a year to remember ". Pamiętasz go jeszcze może?
    Chciałam się Ciebie zapytać, czy sama robisz szablony? Jeśli tak to chciałabym też zapytać czy w jakiś sposób mogę go u Ciebie zamówić. I byłoby mi miło gdybyś mi dała jakoś znać albo powiedziała jak mam się z Tobą skontaktować? :*
    Pozdrawiam Patricia.
    I swoją drogą: czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zaprosić do przeczytania mojego bloga ;*
    http://harryandleah.blogspot.com/

    Co do opowiadania, myślę że jest genialne !

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny szablon, wciągający rozdział... czekam na następny!!! :*

    OdpowiedzUsuń